Subject: یادداشت‌های اعتمادالسلطنه، سه‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۲۶۴:
From: entekhab.ir

وزیر علوم در دارالفنون تماشاخانه باز کرده
Date: Sat, 09 May 2026 17:39:59 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--33CD77B979D37500C4012C9C0856697D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----33CD77B979D37500C4012C9C0856697D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----33CD77B979D37500C4012C9C0856697D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----33CD77B979D37500C4012C9C0856697D_MULTIPART_MIXED--