Subject: یادداشت‌های علم، دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۵۳:
From: entekhab.ir

دانشجویان لوس و ننر شده‌اند، پول مفت می‌گیرند و فحش مفت هم به ما می‌دهند
Date: Mon, 11 May 2026 00:51:20 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--3D76DBCEC722B747BA5C3FF7C881134E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----3D76DBCEC722B747BA5C3FF7C881134E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----3D76DBCEC722B747BA5C3FF7C881134E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----3D76DBCEC722B747BA5C3FF7C881134E_MULTIPART_MIXED--