Subject: یادداشت‌های اعتمادالسلطنه، چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۲۶۴:
From: entekhab.ir

قزاق‌ها به واسطه نرسیدن مواجب در طویله شاه بست نشسته‌اند
Date: Tue, 21 Apr 2026 23:35:17 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4FF9D3E0FAF3F9F35FEBCFA1FEB1439E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4FF9D3E0FAF3F9F35FEBCFA1FEB1439E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4FF9D3E0FAF3F9F35FEBCFA1FEB1439E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4FF9D3E0FAF3F9F35FEBCFA1FEB1439E_MULTIPART_MIXED--