Subject: یادداشت‌های علم، پنجشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۵۳:
From: entekhab.ir

مطلقا سیستم دموکراسی غربی را ما نمی‌توانیم این‌جا پیاده کنیم!
Date: Mon, 11 May 2026 00:51:43 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--579F587E9ABDD8986825EA4218A7F68E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----579F587E9ABDD8986825EA4218A7F68E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----579F587E9ABDD8986825EA4218A7F68E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----579F587E9ABDD8986825EA4218A7F68E_MULTIPART_MIXED--