Subject: یادداشت‌های ناصرالدین شاه، پنجشنبه یکم فروردین ۱۲۶۷:
From: entekhab.ir

امروز عید است و سلام است و سرور است
Date: Wed, 06 May 2026 17:36:24 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--C28E1DCE8F3F416C2F8F1A23CDEB7647_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----C28E1DCE8F3F416C2F8F1A23CDEB7647_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----C28E1DCE8F3F416C2F8F1A23CDEB7647_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----C28E1DCE8F3F416C2F8F1A23CDEB7647_MULTIPART_MIXED--