Subject: حجت الاسلام رهبر: ماجرای کرونا نشان داد که ما ظرفیت و توان بالایی داریم / آمریکا و اروپا در تامین نیازهای درمانی خود درمانده‌اند /
From: entekhab.ir

روشنفکرنماها هنوز دنبال آشتی با دشمن‌اند
Date: Sat, 30 May 2026 12:59:33 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--03E6E1A1FF4DB6724AB32A06A8907DC0_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----03E6E1A1FF4DB6724AB32A06A8907DC0_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----03E6E1A1FF4DB6724AB32A06A8907DC0_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----03E6E1A1FF4DB6724AB32A06A8907DC0_MULTIPART_MIXED--