Subject: یادداشت‌های علم، سه‌شنبه ۱۱ فروردین ۱۳۴۹/
From: entekhab.ir

شاه پرسید: مردم از جریان کار بحرین چه می‌گویند؟
Date: Wed, 03 Jun 2026 03:32:45 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--546E795DAC305CF153FD1DA34456CCD5_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----546E795DAC305CF153FD1DA34456CCD5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----546E795DAC305CF153FD1DA34456CCD5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----546E795DAC305CF153FD1DA34456CCD5_MULTIPART_MIXED--