Subject: یادداشت‌های محمدعلی فروغی، پنجشنبه ۱۳ فروردین ۱۲۹۸:
From: entekhab.ir

مخالفت طهران با وزیر خارجه و نوکر انگلیس بودن آن‌ها دست ما را بسته
Date: Wed, 06 May 2026 20:37:02 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--2E7DE8972D037AAC9ECC0FA8C485F9DF_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----2E7DE8972D037AAC9ECC0FA8C485F9DF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----2E7DE8972D037AAC9ECC0FA8C485F9DF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----2E7DE8972D037AAC9ECC0FA8C485F9DF_MULTIPART_MIXED--