Subject: یادداشت‌های علم، جمعه ۱۴ فروردین ۱۳۴۹ /
From: entekhab.ir

آرای بحرین اغلب این است: استقلال می‌خواهیم!
Date: Wed, 03 Jun 2026 10:37:49 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--778618DD7B068F332E2DE9CFEF6CF9B1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----778618DD7B068F332E2DE9CFEF6CF9B1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----778618DD7B068F332E2DE9CFEF6CF9B1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----778618DD7B068F332E2DE9CFEF6CF9B1_MULTIPART_MIXED--