Subject: یادداشت‌های محمدعلی فروغی، جمعه ۱۴ فروردین ۱۲۹۸:
From: entekhab.ir

ما را اصلا جایی راه نداده‌اند و برای استماع حرف‌های ما حاضر نشده‌اند!
Date: Wed, 06 May 2026 20:14:38 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--E3EDFCFD953CFBA9637C59D9B2C7D874_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----E3EDFCFD953CFBA9637C59D9B2C7D874_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----E3EDFCFD953CFBA9637C59D9B2C7D874_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----E3EDFCFD953CFBA9637C59D9B2C7D874_MULTIPART_MIXED--