Subject: یادداشت‌های ناصرالدین‌شاه، چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۲۶۸:
From: entekhab.ir

این روزها تمام صحبت فرنگستان است
Date: Sat, 09 May 2026 17:25:29 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--7E3D63C3FCF62BB047AC6B8EC82FA0C3_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----7E3D63C3FCF62BB047AC6B8EC82FA0C3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----7E3D63C3FCF62BB047AC6B8EC82FA0C3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----7E3D63C3FCF62BB047AC6B8EC82FA0C3_MULTIPART_MIXED--