Subject: یادداشت‌های علم، شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۴۹/
From: entekhab.ir

شاه فرمودند: اگر جلوی ملت ایران عقب‌نشینی کنی کارت تمام است
Date: Tue, 02 Jun 2026 03:04:01 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--FA6EAE33D951786C73743CE4CF58576D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----FA6EAE33D951786C73743CE4CF58576D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----FA6EAE33D951786C73743CE4CF58576D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----FA6EAE33D951786C73743CE4CF58576D_MULTIPART_MIXED--