Subject: یادداشت‌های ناصرالدین‌شاه، پنجشنبه ۱۵ فروردین ۱۲۶۸:
From: entekhab.ir

کار زیادی بابت مسافرت فرنگ داریم
Date: Wed, 03 Jun 2026 14:01:29 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D4E4CA97B54FF5791DA54964BEA3A7F9_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D4E4CA97B54FF5791DA54964BEA3A7F9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D4E4CA97B54FF5791DA54964BEA3A7F9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D4E4CA97B54FF5791DA54964BEA3A7F9_MULTIPART_MIXED--