Subject: یادداشت‌های محمدعلی فروغی، یکشنبه ۱۶ فروردین ۱۲۹۸:
From: entekhab.ir

ناراحتی از خبرچینی سفیر ایران در فرانسه 
Date: Wed, 06 May 2026 22:27:43 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--22C588E7C994C6BED9FF90A385D6AD7B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----22C588E7C994C6BED9FF90A385D6AD7B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----22C588E7C994C6BED9FF90A385D6AD7B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----22C588E7C994C6BED9FF90A385D6AD7B_MULTIPART_MIXED--