Subject: یادداشت‌های علم، سه‌شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۵۴:
From: entekhab.ir

بعدازظهر کلنگ کوی (شهرک) اکباتان را به زمین‌ زدم
Date: Tue, 02 Jun 2026 03:59:37 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--BE5EF4BA2B4772D843BAD89F379A4295_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----BE5EF4BA2B4772D843BAD89F379A4295_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----BE5EF4BA2B4772D843BAD89F379A4295_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----BE5EF4BA2B4772D843BAD89F379A4295_MULTIPART_MIXED--