Subject: یادداشت‌های علم، یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۵۱:
From: entekhab.ir

برخورد ما با مردم طوری است مثل این‌که ما قشون غالب هستیم!
Date: Wed, 06 May 2026 12:59:42 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--DA993D1537C8650D35F4B5523FA33358_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----DA993D1537C8650D35F4B5523FA33358_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----DA993D1537C8650D35F4B5523FA33358_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----DA993D1537C8650D35F4B5523FA33358_MULTIPART_MIXED--