Subject: یادداشت‌های محمدعلی فروغی، شنبه ۲۲ فروردین ۱۲۹۸:
From: entekhab.ir

می‌ترسم انگلیس‌ها دام گسترده باشند
Date: Tue, 21 Apr 2026 19:44:02 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--8523B2FA043A8AB27AB7CE4D05E954D5_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----8523B2FA043A8AB27AB7CE4D05E954D5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----8523B2FA043A8AB27AB7CE4D05E954D5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----8523B2FA043A8AB27AB7CE4D05E954D5_MULTIPART_MIXED--