Subject: يادداشت‌های علم، چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۵۱:
From: entekhab.ir

شاهنشاه را کسل دیدم، فکر کردم بابت تلفات زیاد زلزله است...
Date: Mon, 11 May 2026 04:20:00 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4E835DD993F999D993332C72953F8ABA_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4E835DD993F999D993332C72953F8ABA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4E835DD993F999D993332C72953F8ABA_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4E835DD993F999D993332C72953F8ABA_MULTIPART_MIXED--