Subject: یادداشت‌های محمدعلی فروغی، سه‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۲۹۸:
From: entekhab.ir

نظم و ترتیب مجلس شورای ملی ما بهتر از مجلس فرانسه است
Date: Sat, 09 May 2026 08:47:06 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--77DC8D70B0E359E8B40FA9146010520C_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----77DC8D70B0E359E8B40FA9146010520C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----77DC8D70B0E359E8B40FA9146010520C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----77DC8D70B0E359E8B40FA9146010520C_MULTIPART_MIXED--