Subject: محمدعلی فروغی، پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۲۹۸:
From: entekhab.ir

عهدنامه گلستان را پیدا کرده قدری از آن نوشتم
Date: Tue, 02 Jun 2026 08:30:41 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--83DB5052CCE694E7A36E7EBC09F3E3E1_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----83DB5052CCE694E7A36E7EBC09F3E3E1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----83DB5052CCE694E7A36E7EBC09F3E3E1_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----83DB5052CCE694E7A36E7EBC09F3E3E1_MULTIPART_MIXED--