Subject: یادداشت‌های ناصرالدین‌شاه، شنبه ۳۱ فروردین ۱۲۶۸ /
From: entekhab.ir

«تاکستان» به روایت شاه قاجار در ۱۳۱ سال پیش
Date: Wed, 06 May 2026 17:37:49 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D6217FBFE12E789A5E94E1E54D6A307C_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D6217FBFE12E789A5E94E1E54D6A307C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D6217FBFE12E789A5E94E1E54D6A307C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D6217FBFE12E789A5E94E1E54D6A307C_MULTIPART_MIXED--