Subject: یادداشت‌های محمدعلی فروغی، دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۲۹۸:
From: entekhab.ir

در اسامی دولی که عضو مجمع ثبت شده اسم دولت ایران هست
Date: Sat, 09 May 2026 08:47:04 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--FD893DF6D1727C31D9DE595A7DC2DC32_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----FD893DF6D1727C31D9DE595A7DC2DC32_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----FD893DF6D1727C31D9DE595A7DC2DC32_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----FD893DF6D1727C31D9DE595A7DC2DC32_MULTIPART_MIXED--