Subject: یادداشت‌های ناصرالدین‌شاه، یکشنبه، یکم اردیبهشت ۱۲۶۸:
From: entekhab.ir

امروز باید برویم قِروه...
Date: Wed, 06 May 2026 18:58:16 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--4445A4097F7F159D809BCC11D0A45882_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----4445A4097F7F159D809BCC11D0A45882_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----4445A4097F7F159D809BCC11D0A45882_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----4445A4097F7F159D809BCC11D0A45882_MULTIPART_MIXED--