Subject: یادداشت‌های علم، سه شنبه دوم اردیبهشت ۱۳۴۸:
From: entekhab.ir

شاه فرمودند، عمل خُل خُلی که تو کردی چقدر امروز ما را راحت کرد
Date: Tue, 02 Jun 2026 03:04:02 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--1E5638DD450807025AEE9240B08229B3_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----1E5638DD450807025AEE9240B08229B3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----1E5638DD450807025AEE9240B08229B3_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----1E5638DD450807025AEE9240B08229B3_MULTIPART_MIXED--