Subject: خاطرات ناصرالدین‌شاه سه‌شنبه سوم اردیبهشت ۱۲۶۸/
From: entekhab.ir

صائین‌قلعه زنجان در ۱۳۱ سال پیش به روایت ناصرالدین‌شاه
Date: Wed, 06 May 2026 17:37:49 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--F73ED9ED46861E953AA13441C6BD9BEF_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----F73ED9ED46861E953AA13441C6BD9BEF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----F73ED9ED46861E953AA13441C6BD9BEF_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----F73ED9ED46861E953AA13441C6BD9BEF_MULTIPART_MIXED--