Subject: یادداشت‌های علم، پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۵۴ /
From: entekhab.ir

شاه: من نمی‌دانم این دانشجوها دیگر چه می‌خواهند؟ همه چیز که دارند!
Date: Wed, 06 May 2026 10:17:06 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--1D887E84723DF19248C80C47E383C556_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----1D887E84723DF19248C80C47E383C556_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----1D887E84723DF19248C80C47E383C556_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----1D887E84723DF19248C80C47E383C556_MULTIPART_MIXED--