Subject: یادداشت‌های محمدعلی فروغی، جمعه ۴ اردیبهشت ۱۲۹۸:
From: entekhab.ir

«منچسترگاردین» در تقویت ایران خیلی خوب نوشته بود
Date: Wed, 06 May 2026 22:28:04 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--53EC77F432B681C1C55B29279AF35C46_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----53EC77F432B681C1C55B29279AF35C46_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----53EC77F432B681C1C55B29279AF35C46_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----53EC77F432B681C1C55B29279AF35C46_MULTIPART_MIXED--