Subject: یادداشت‌های ناصرالدین شاه ششم اردیبهشت ۱۲۶۸:
From: entekhab.ir

وصف دهات زنجان به روایت شاه قاجار
Date: Wed, 06 May 2026 17:37:49 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D86372518F085A1999718D6A8D35CE7E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D86372518F085A1999718D6A8D35CE7E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D86372518F085A1999718D6A8D35CE7E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D86372518F085A1999718D6A8D35CE7E_MULTIPART_MIXED--