Subject: یادداشت‌های محمدعلی فروغی، یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۲۹۸:
From: entekhab.ir

اگر ما گاه‌گاه سیخ نزنیم، مشاور خودش هیچ نمی‌جنبد
Date: Wed, 06 May 2026 22:26:50 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--ADD1CF01B973983C8B911219E2C4DC58_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----ADD1CF01B973983C8B911219E2C4DC58_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----ADD1CF01B973983C8B911219E2C4DC58_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----ADD1CF01B973983C8B911219E2C4DC58_MULTIPART_MIXED--