Subject: یادداشت‌های علم، سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۵۵:
From: entekhab.ir

مشاهده تعداد زیادی دختر چادربه‌سر در دانشگاه پهلوی باعث تعجب بود
Date: Tue, 02 Jun 2026 03:04:47 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--EF6A582A01E1334AD5B7D202B0EED02C_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----EF6A582A01E1334AD5B7D202B0EED02C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----EF6A582A01E1334AD5B7D202B0EED02C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----EF6A582A01E1334AD5B7D202B0EED02C_MULTIPART_MIXED--