Subject: يادداشت‌های علم، یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۵۱/
From: entekhab.ir

شاه: اگر این دریچه اطمینان را باز نکنیم، حرف‌ها از حلقوم جنگلی‌ها و آدم‌کش‌ها درمی‌آید
Date: Wed, 06 May 2026 10:16:24 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--97C41229153609363D20FD5D38CCF951_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----97C41229153609363D20FD5D38CCF951_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----97C41229153609363D20FD5D38CCF951_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----97C41229153609363D20FD5D38CCF951_MULTIPART_MIXED--