Subject: یادداشت‌های علم، دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۱:
From: entekhab.ir

شاهنشاه کسل بودند، معلوم شد روزنامه توفیق که تعطیل شده بود، چاپ شده!
Date: Tue, 02 Jun 2026 03:59:36 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--732EFBA77EEB2D1E85ACB1E4702526D9_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----732EFBA77EEB2D1E85ACB1E4702526D9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----732EFBA77EEB2D1E85ACB1E4702526D9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----732EFBA77EEB2D1E85ACB1E4702526D9_MULTIPART_MIXED--