Subject: یادداشت‌های علم، چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۵۱:
From: entekhab.ir

امینی به زور و فشار آمریکایی‌ها، بر خلاف میل شاهنشاه نخست وزیر شد
Date: Wed, 06 May 2026 14:56:42 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--BA9D5185FB9761C699F6507DAA1861F2_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----BA9D5185FB9761C699F6507DAA1861F2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----BA9D5185FB9761C699F6507DAA1861F2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----BA9D5185FB9761C699F6507DAA1861F2_MULTIPART_MIXED--