Subject: یادداشت‌های ناصرالدین شاه یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۲۶۸:
From: entekhab.ir

عمارت خلعت‌پوشان راه‌پله پیچ‌پیچی داشت، سرم گیج خورد و افتادم غش کردم
Date: Thu, 04 Jun 2026 07:52:57 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--FB17220058A0368ADDA33B80ABCCDDF2_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----FB17220058A0368ADDA33B80ABCCDDF2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----FB17220058A0368ADDA33B80ABCCDDF2_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----FB17220058A0368ADDA33B80ABCCDDF2_MULTIPART_MIXED--