Subject: یادداشت‌های محمدعلی فروغی سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۲۹۸:
From: entekhab.ir

از این‌که رئیس‌الوزرا از خود خبری نمی‌دهد، حیرت بیش‌تر شد!
Date: Wed, 06 May 2026 22:47:46 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--35DED036840934ADC26CA17325F4990D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----35DED036840934ADC26CA17325F4990D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----35DED036840934ADC26CA17325F4990D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----35DED036840934ADC26CA17325F4990D_MULTIPART_MIXED--