Subject: وزیر آموزش‌ و پرورش:
From: entekhab.ir

احتمال بازگشایی مدارس در بعضی استان‌ها / آغاز امتحانات از ۱۷ خرداد
Date: Fri, 29 May 2026 22:54:17 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--37A850ECC5C7D925E5E75963C382E7C8_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----37A850ECC5C7D925E5E75963C382E7C8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----37A850ECC5C7D925E5E75963C382E7C8_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----37A850ECC5C7D925E5E75963C382E7C8_MULTIPART_MIXED--