Subject: یادداشت‌های علم یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۵۲:
From: entekhab.ir

شاهنشاه به فرمانده نیروی دریایی فحش دادند
Date: Tue, 02 Jun 2026 08:20:39 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--5E084BA1C46EED38482D52350F6ECDA4_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----5E084BA1C46EED38482D52350F6ECDA4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----5E084BA1C46EED38482D52350F6ECDA4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----5E084BA1C46EED38482D52350F6ECDA4_MULTIPART_MIXED--