Subject: یادداشت‌های محمدعلی فروغی، چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۲۹۸:
From: entekhab.ir

خیلی در باب معارف ایران و اهمیت آتیه علم صحبت کردیم
Date: Tue, 21 Apr 2026 19:44:08 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--FE7747CE99B52FAD51196D4F2F82166C_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----FE7747CE99B52FAD51196D4F2F82166C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----FE7747CE99B52FAD51196D4F2F82166C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----FE7747CE99B52FAD51196D4F2F82166C_MULTIPART_MIXED--