Subject: خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۱۷ اردیبهشت ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶:
From: entekhab.ir

علی لاريجانى نتايج افكارسنجى‌هاى جديد را آورد؛ رفته رفته سطح رأى  ناطق و خاتمى به هم نزديك مى‌شود / سردار قاسم سليمانى  از خطر دودستگی اظهار نگرانى کرد، از دلسرد شدن محسن‌رضايى ‏گفت؛ براى علاج كمك خواست
Date: Fri, 05 Jun 2026 06:45:29 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--DD7BE68E379FD82AD3197A80B4E00D63_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----DD7BE68E379FD82AD3197A80B4E00D63_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----DD7BE68E379FD82AD3197A80B4E00D63_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----DD7BE68E379FD82AD3197A80B4E00D63_MULTIPART_MIXED--