Subject: یادداشت‌های علم یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۵۱:
From: entekhab.ir

زمان مصدق، مدیر یک روزنامه طرفدارش را در مشهد دزدیدم
Date: Tue, 02 Jun 2026 07:18:20 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--672E15B976BA2138FBC28C3F7C812DB9_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----672E15B976BA2138FBC28C3F7C812DB9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----672E15B976BA2138FBC28C3F7C812DB9_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----672E15B976BA2138FBC28C3F7C812DB9_MULTIPART_MIXED--