Subject: زلزله ۵.۱ ریشتری تهران را لرزاند / سازمان مدیریت بحران: تاکنون ۷ پس‌لرزه داشته‌ایم /
From: entekhab.ir

سخنگوی اورژانس کشور: ۱۳ مصدوم و ۲ فوتی بر اثر زلزله/ استاندار تهران: مردم امشب هوشیاری و آگاهی بیشتری داشته باشند
Date: Mon, 11 May 2026 07:10:26 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--C7BE455CEF76E676F75DE677C5EDB8B6_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----C7BE455CEF76E676F75DE677C5EDB8B6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----C7BE455CEF76E676F75DE677C5EDB8B6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----C7BE455CEF76E676F75DE677C5EDB8B6_MULTIPART_MIXED--