Subject: یادداشت‌های محمدعلی فروغی شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۲۹۸:
From: entekhab.ir

از سفارت انگلیس به وثوق‌الدوله توپ و تشر زده‌اند که چرا از فرانسه معلم می‌گیرید!
Date: Sat, 09 May 2026 07:38:52 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--7476BD7D511E99414E9DEC57132C1CE7_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----7476BD7D511E99414E9DEC57132C1CE7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----7476BD7D511E99414E9DEC57132C1CE7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----7476BD7D511E99414E9DEC57132C1CE7_MULTIPART_MIXED--