Subject: یادداشت‌های ناصرالدین‌شاه، جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۲۶۸:
From: entekhab.ir

رعیت‌های کَرکَری از دست قلی‌خان سرتیپ‌شان شکایت داشتند
Date: Wed, 13 May 2026 01:29:41 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B82E24D767A1E5B5AFDC3440AA6DE89B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B82E24D767A1E5B5AFDC3440AA6DE89B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B82E24D767A1E5B5AFDC3440AA6DE89B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----B82E24D767A1E5B5AFDC3440AA6DE89B_MULTIPART_MIXED--