Subject: یادداشت‌های علم، چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۵۶:
From: entekhab.ir

امکان مبادله قراداد هیرمند مثل پتک بر سرم فرود آمد و شب تب کردم
Date: Tue, 02 Jun 2026 03:03:27 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--DC8F757E87333E47024EB6EAD2497618_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----DC8F757E87333E47024EB6EAD2497618_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----DC8F757E87333E47024EB6EAD2497618_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----DC8F757E87333E47024EB6EAD2497618_MULTIPART_MIXED--