Subject: یادداشت های ناصرالدین شاه یکشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۲۶۸:
From: entekhab.ir

«شاه‌تختی» محل عبور مرور مردم از ایران به روس است
Date: Wed, 06 May 2026 20:13:48 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--8F7BC8A7CE8104EF76A93FEB7D95771C_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----8F7BC8A7CE8104EF76A93FEB7D95771C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----8F7BC8A7CE8104EF76A93FEB7D95771C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----8F7BC8A7CE8104EF76A93FEB7D95771C_MULTIPART_MIXED--