Subject: یادداشت‌های علم، چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۴۷:
From: entekhab.ir

هویدا زبان به انتقاد شدید از فرهنگ گشوده بود!
Date: Tue, 02 Jun 2026 08:07:41 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--518D95573A185F44CF65529B2D6FB902_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----518D95573A185F44CF65529B2D6FB902_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----518D95573A185F44CF65529B2D6FB902_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----518D95573A185F44CF65529B2D6FB902_MULTIPART_MIXED--