Subject: یادداشت های ناصرالدین‌شاه چهارشنبه۲۵ اردیبهشت ۱۲۶۸:
From: entekhab.ir

این ترن‌های به‌هم‌بسته به اندازه یک شهری بود
Date: Sat, 09 May 2026 15:59:49 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--863BFD1B6F16C2549E559F9198D4583B_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----863BFD1B6F16C2549E559F9198D4583B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----863BFD1B6F16C2549E559F9198D4583B_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----863BFD1B6F16C2549E559F9198D4583B_MULTIPART_MIXED--