Subject: یادداشت‌های محمدعلی فروغی، جمعه ۱ خرداد ۱۲۹۸ /
From: entekhab.ir

امروز درست چهار ماه است که در پاریس توقف داریم
Date: Fri, 08 May 2026 20:19:17 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--DA7B2C7D1E13536827A9D1EFF2348490_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----DA7B2C7D1E13536827A9D1EFF2348490_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----DA7B2C7D1E13536827A9D1EFF2348490_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----DA7B2C7D1E13536827A9D1EFF2348490_MULTIPART_MIXED--