Subject: یادداشت‌های ناصرالدین‌شاه شنبه ۴ خرداد ۱۲۶۸ /
From: entekhab.ir

از این‌طور عمارات در طهران باید خیلی ان‌شاءالله ساخت
Date: Sat, 09 May 2026 16:20:13 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--D0CD007E27703B123089ED0C86BDBA68_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----D0CD007E27703B123089ED0C86BDBA68_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----D0CD007E27703B123089ED0C86BDBA68_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----D0CD007E27703B123089ED0C86BDBA68_MULTIPART_MIXED--