Subject: بازرس اخراج‌ شده وزارت خارجه آمریکا:
From: entekhab.ir

اخراجم ممکن است به اعلام «وضعیت اضطراری علیه ایران» مرتبط باشد
Date: Sat, 30 May 2026 21:47:46 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--91EE797D1978D1B91DA8F2B073581C00_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----91EE797D1978D1B91DA8F2B073581C00_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----91EE797D1978D1B91DA8F2B073581C00_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

AAABAAEAEBAAAAEAIABoBAAAFgAAACgAAAAQAAAAIAAAAAEAIAAAAAAAAAQAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAD/////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAA==

----91EE797D1978D1B91DA8F2B073581C00_MULTIPART_MIXED--